Częste pytania - FAQs

Poniżej znajdują się przygotowane przez nas odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące przeprowadzania zakupów w naszym sklepie.

 


 

Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

 

Na Twój adres email będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia. Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżacych oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.

 


 

Jak długo będę czekać na przesyłkę?

 

Natychmiast po złożeniu przez Ciebie zamówienia otrzymasz na adres email informacje potwierdzające zamówienie. Następnie skontaktuje się z Panią/Panem nasz przedstawiciel celem ustalenia szczegółów (jeżeli będzie to konieczne) i rozpocznie kompletowanie dostawy. Na Twój adres email na bieżąco będą przesyłane informacje o stanie realizacji Twojego zamówienia.

 

Termin otrzymania dostawy = ilość dni do wysyłki + czas dostawy

 

Termin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy.

 


 

Jakie występują formy dostawy?

 

Dostawa realizowana jest za pośrednictwem firm kurierskich, Poczty Polskiej lub firm transportowych (w tym również dostawa z rozładunkiem HDS). Możliwy jest osobisty odbiór towarów. Przesyłka za pobraniem wymaga dodatkowej opłaty wysokości 5zł.

 


 

Ile zapłacę za przesyłkę?

 

Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Ciebie formy dostawy i metody płatności - w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty. W zależności od wybranej formy płatności (przedpłata lub płatność za pobraniem) oraz sposobu dostawy, koszt przesyłki wynosi od kilku do kilkunastu złotych.

 


 

Jak zapłacić za zamówienie?

 

Zamawiając dostawę do domu,możecie Państwo zapłacić za zamówiony towar gotówką przy odbiorze lub wybrać inną formę płatności:

  • przelew

    SZCZECIN: Bank Śląski O/Szczecin numer konta 44 1050 1559 1000 0022 2287 6001

    BYDGOSZCZ: Bank Śląski O/Bydgoszcz numer konta 59 1050 1559 1000 0023 2419 0194

  • płatność w systemie Płatności Bluemedia
  • płatność przy odbiorze kurierowi (za pobraniem)

    Odbierając zamówiony towar w sklepie przy ul. Fabrycznej 6a w Bydgoszczy, możecie Państwo zapłacić gotówką lub kartą płatniczą.

 

 


 

Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

 

Oczywiście, możesz odebrać zamówienie w punkcie odbioru osobistego, znajdującym się pod adresem: ul. 1 Maja 32 , 71-627 Szczecin lub ul. Fabryczna 6a, 85-741 Bydgoszcz. Godziny pracy punktów znajdziesz w zakładce "Kontakt". Przy odbiorze osobistym nie ponosisz dodatkowych kosztów.

 


 

Co to są kupony rabatowe?

 

W wielu akcjach promocyjnych oferujemy naszym Klientom kupony rabatowe. Mają one formę kodów, które należy wpisać podczas procesu finalizacji zamówienia, w odpowiednio oznaczonym polu. Spowoduje to przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu.

Pamiętaj, że większość kodów rabatowych ma swój okres ważności. Po jego wygaśnięciu kod rabatowy przestaje być aktywny – nie spowoduje przyznania określonej zniżki.

 


 

Co to jest przechowalnia?

 

Przechowalnia to miejsce, do którego możesz dodawać produkty, nad którymi się zastanawiasz. Dostęp do tej funkcjonalności mają tylko zalogowani użytkownicy.

Jeżeli wahasz się, czy kupić dany produkt, a posiadasz konto w naszym sklepie, zaloguj się i dodaj produkt do przechowalni. Produkty w przechowalni są dla Ciebie zapamiętywane. Przy kolejnym zalogowaniu do sklepu w przechowalni znajdziesz wszystkie zapisane przez Ciebie produkty. W każdej chwili możesz powrócić do nich, przerzucić je do koszyka lub usunąć z przechowalni.

 


 

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

 

Tak, na zakupione w naszym sklepie produkty możesz otrzymać fakturę VAT. W tym celu w trakcie składania zamówienia w formularzu z Twoimi danymi wybierz opcję „firma” i podaj dane do faktury. Informacje na temat chęci otrzymania faktury VAT umieść w Uwagach (sekcja "Dodatkowe informacje"). Jeżeli adres wysyłki jest inny, niż dane do faktury, zaznacz w formularzu opcję „inny adres wysyłki” i podaj adres, na który ma być przesłane zamówienie.

Data wystawienia faktury VAT to data wysyłki Twojego zamówienia. Nie ma możliwości zmiany tej daty.

 


 

Jak zmienić moje zamówienie?

 

Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: +48 530 866 528 lub +48 52 324 92 21.

 


 

Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

 

Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: +48 530 866 528 lub +48 52 324 92 21.

 


 

Czy sprzedawane produkty posiadają gwarancję?

 

Tak, produkty dostępne w asortymencie naszego sklepu posiadają gwarancję producentów, obowiązującą na terenie Polski. Informacje o czasie gwarancji znajdziesz w opisie produktu, a także na stronach internetowych producentów. Ważne, aby zachować dowód zakupu (rachunek lub fakturę), a także oryginalne opakowanie do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego. Jest to podstawą do zgłaszania reklamacji.

 


 

Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?

 

Realbud jako sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, z tytułu rękojmi za
wady w zakresie określonym w Kodeksie Cywilnym, w szczególności w art. 556 oraz art. 556[1]-556[3] i kolejnych Kodeksu Cywilnego.
Reklamacje, wynikające z naruszenia praw gwarantowanych ustawowo, lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres kontakt@styropianonline.pl. Realbud zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni. Nierozpatrzenie reklamacji w powyższym terminie oznacza uznanie jej za uzasadnioną.

 


 

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

 

W przypadku zawierania umowy na odległość – a taki charakter mają transakcje dokonywane w sklepie internetowym – konsumentowi przysługuje ustawowe prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni, bez konieczności podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów (z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 ust. 2 i art. 35 ustawy o prawach konsumenta). Podstawą prawną prawa do odstąpienia jest art. 27 ustawy o prawach konsumenta.

 


 

Czy e-realbud.pl to, to samo co realbud.com?

 

Sklepy budowlane Realbud to dwa markety w Szczecinie i Bydgoszczy oraz sklep internetowy. Sklep online był początkowo prowadzony pod nazwą e-realbud.pl, ale w 2016r. doszło do rebrandingu i obecnie internetowym brand'em jest realbud.com.

W związku z tym iż nasz sklep online jest prowadzony w czterech językach, następujące domeny wszystkie prowadzą w jedno i to samo miejsce, jakim jest realbud.com:

  • www.realbud.pl
  • www.realbud.com
  • www.realbud.de
  • www.realbud.se
  • www.e-realbud.pl
  • www.e-realbud.com
  • www.e-realbud.se
  • www.e-realbud.de

Różne końcówki domen prowadzą natomiast do odpowiedniego języka oraz waluty.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl