W zależności od rodzaju zamówionego materiału możesz wybrać najdogodniejszą dla siebie formę odbioru z poniżej wymienionych.
Koszt dostawy jest każdorazowo określany przy składaniu zamówienia.
Wszelkie promocje na darmowe koszty dostawy obowiązują tylko na terenie Polski, o ile nie jest inaczej zaznaczone na stronie objętego promocją produktu.
Odbiór osobisty |
||||||
Możesz dokonać odbioru z naszych placówek w Szczecinie lub Bydgoszczy. Adresy i godziny otwarcia placówek odnajdziesz w zakładce Kontakt. Będzie to doskonała okazja do zapoznania się bezpośrednio z szeroką gamą oferowanych przez nas produktów, jak również do spotkania się z naszymi pracownikami, którzy służą wsparciem i doradztwem technicznym. W tej opcji jest również możliwość odbioru przez zleconego przez Ciebie przewoźnika. |
||||||
Poczta Polska |
||||||
Przesyłka kurierska – towar jest dostarczany przez kuriera Poczty Polskiej zarówno w formie paczek jak również przesyłek paletowych. Wybranie kuriera oznacza wygodę i pewność, że Twoje zamówienie dotrze na czas za niewygórowaną cenę. Koszty przesyłki są uzależnione od gabarytów, ilości oraz formy dostawy (pobranie) i są wyliczane automatycznie przy generowaniu zamówienia. Przy realizacji większych zamówień gwarantujemy darmową dostawę bez opcji pobrania, która dla poszczególnych produktów wynosi:
W przypadku bardziej złożonych zamówień koszt dostawy ustalany jest indywidualnie o czym zostaną państwo poinformowani podczas zamówienia. |
||||||
Dostawa z naszych placówek |
||||||
Towar jest dostarczany z naszych placówek w Szczecinie lub Bydgoszczy w oparciu o współpracujące z nami firmy transportowe. Dokładne adresy i godziny otwarcia placówek odnajdziesz w zakładce Kontakt. Dokonując wyboru tej opcji proszę skontaktuj się z odpowiednią placówką, a indywidualnie skalkulujemy transport, optymalizując jego koszt w najbardziej korzystny dla Ciebie sposób. Pamiętaj, że przy tym rodzaju dostawy rozładunek towaru jest po Twojej stronie. |
Prosimy o sprawdzenie przesyłki przed odbiorem, w przypadku opłaty za pobraniem należy pokwitować i opłacić przesyłkę, następnie rozpakować i sprawdzić zawartość przesyłki. Jeśli przesyłka będzie budziła wątpliwości ze względu na stan zewnętrzny prosimy o sporządzenie przy kurierze/transportowcu protokołu szkody i skontaktowanie się z naszym biurem obsługi klienta kontakt@styropianonline.pl lub telefonicznie +48 530 866 528. w celu ustalenia dalszego postępowania.
UWAGA: w związku z faktem, że nasza oferta obejmuje produkty o bardzo zróżnicowanej wadze i gabarycie wdrażamy nowy testowy programu wyliczania kosztów dostawy; w przypadku zbyt wysokich kosztów transportu proszę NIE REZYGNOWAĆ Z ZAMÓWIENIA, a problem zgłosić do naszego biura obsługi klienta kontakt@styropianonline.pl lub telefonicznie +48 530 866 528. Nasz pracownik dokona optymalizacji kosztów dostawy i skontaktuje się z Tobą.